Αντιμετώπιση Προβλημάτων Σύνδεσης vPBX Τηλεφωνικού Κέντρου

Αιτία: Οι λογαριασμοί KoIP υποχρεούνται να χρησιμοποιούν αναγνωριστικό καλούντος που έχει επικυρωθεί από την εταιρία KVoIP.

Λύση:

  1. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αριθμούς DID ή CLI.
  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τον αριθμό DID ή τον επαληθευμένο αριθμό CLI σωστά.
  3. Αν στέλνετε Remote-Party-ID στο INVITE, βεβαιωθείτε ότι έχει οριστεί επίσης σε έγκυρο αναγνωριστικό καλούντος, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Αιτία: Στην σύνδεση σας έχετε 2 ταυτόχρονες ενεργές εισερχόμενες κλήσεις.

Λύση:
Για να κάνετε παραπάνω παρακαλώ αγοράσετε επιπλέον εισερχόμενα κανάλια φωνής (CLI).

Αιτία: Η SIP υποδομή σας δεν περιέχει κωδικοποιητές. που υποστηρίζει ο Διακομιστής μας όπως G.711 U-law, G711 Α-law, GSM-FR, G729, SPEEX, iLBC, G723, G722.

Λύση: Βεβαιωθείτε ότι η SIP υποδομή σας υποστηρίζει το G.711 PCMU η ένα από τα παραπάνω.