Συχνές Ερωτήσεις για την VoIP Τηλεφωνία

Το VoIP (Voice over Internet Protocol) ή (Φωνή μέσω πρωτοκόλλου διαδικτύου) είναι η πιο σύγχρονη μέθοδος τηλεφωνικής επικοινωνίας σήμερα.
Η διαφορά με τη παραδοσιακή τηλεφωνία είναι ότι η μετάδοση της φωνής γίνετε μέσω διαδικτύου, χωρίς να υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός στη χρήση της.
Η φωνή, το αρχικό αναλογικό σήμα, γίνεται ψηφιακό, ταξιδεύει μέσω διαδικτύου και στη συνέχεια όταν φτάσει στο τερματικό φωνής, γίνεται πάλι αναλογικό  και να ακουστεί η φωνή.

Μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης πελάτη, αφού έχετε κάνει ήδη εγγραφή στην ιστοσελίδα https://kvoip.eu, μπορείτε να δείτε την χρέωση κάθε κλήσης σε πραγματικό χρόνο, καθώς και ιστορικό κλήσεων με την δυνατότητα χρήσης φίλτρων για καλύτερη αναζήτηση. Επίσης μπορείτε να δείτε και κάθε χρέωση που αφορά την λήψη υπηρεσιών από την KVoIP.

Μπορείτε να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα διαχείρισης πελάτη https://kvoip.eu και αφού ολοκληρώσετε τα βήματα εγγραφής, μέσα από το μενού «Αίτημα για DID αριθμό», μπορείτε να αποκτήσετε, ακολουθώντας τα απαιτούμενα βήματα, τον DID αριθμό σας.
Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Email sales@kvoip.gr ή καλέστε μας.

Φυσικά! Μπορείτε να αλλάξετε τον πάροχο που ήδη έχετε και να μεταφέρετε τον αριθμό σας στην εταιρεία μας. Εναλλακτικά, μπορείτε να διατηρήσετε τον αριθμό σας στον πάροχο που ήδη έχετε και μέσα από την CLI υπηρεσία μας, οι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις δρομολογούνται μέσα από την εταιρεία μας

  • Απόκτηση αριθμού VoIP
  • Απόκτηση VPBX Τηλεφωνικού κέντρου
  • Σύνδεση Internet
  • Εφαρμογή Softphone Android, iOS ή Windows, για τις συσκευές σας
  • Συσκευή Τηλεφώνου με πρωτόκολλο SIP

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παράλληλα Εφαρμογή και Συσκευή ή μόνο ένα από τα δυο.

Δωρεάν ή με μικρή χρέωση, Εφαρμογές για Android & iOS συσκευές προτείνουμε την Grandstream Wave – Video, την PortSIP Softphone και την Zoiper IAX SIP VOIP Softphone.
Μπορείτε να τις κατεβάσετε από το Google Play για Android και από το Apple Store για iOS.
Για Windows, με μικρή χρέωση, υποστηρίζουμε την Interbit Ninja Pro και την Interbit MIA VOP.

Αναλυτικές οδηγίες για την παραμετροποίηση των Εφαρμογών θα βρείτε στο μενού Βοήθεια/παραμετροποίηση εφαρμογών.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, όπως την διεύθυνση του SIP Server σας, το όνομα του SIP User ID σας και το Password τα οποία σας έχουμε αποστείλει στο Email σας.

Ένας συνδυασμός πραγμάτων μπορεί να ευθύνεται γι’ αυτό.

  • Δεν έχετε σύνδεση Internet
  • Έχετε εισάγει λάθος την διεύθυνση του SIP Server σας
  • Έχετε εισάγει λάθος το όνομα του SIP User ID σας
  • Έχετε εισάγει λάθος του Password

Αν δεν μπορέσετε να συνδεθείτε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Αρχικά να σας πούμε ότι δεν υπάρχει δεσμευτικό συμβόλαιο για τις VoIP υπηρεσίες μας. Όμως οι υπηρεσίες μας προπληρώνονται. Για παράδειγμα η υπηρεσία VPBX Τηλεφωνικού Κέντρου είναι ετήσια και προπληρώνεται. Με την λήξη της, αν θέλετε την ανανεώνετε, αν όχι, μπορείτε να σταματήσετε. Επίσης ο χρόνος ομιλίας (balance) προπληρώνεται και δεν υπάρχει δέσμευση για το χρονικό διάστημα που πρέπει να καταναλωθεί. Αγοράζετε χρόνο ομιλίας όποια στιγμή επιθυμείτε.

Φυσικά και μπορείτε! Οποιαδήποτε στιγμή! Για την αναβάθμιση, υπολογίζεται το ποσό που αντιστοιχεί στην περίοδο που έχετε χρησιμοποιήσει την υπηρεσία, π.χ. VPBX Τηλεφωνικού κέντρου και αφαιρείται από το ποσό της υπηρεσίας αναβάθμισης. Η υποβάθμιση, μπορεί να γίνει στο τέλος της προπληρωμένης συνδρομής.

Η σύνδεση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ADSL με ταχύτητα upload/downloand τουλάχιστον 500 kbps, έτσι ώστε να έχουμε καλή ποιότητα ήχου. Η ταχύτητα που χρειάζεται η VoIP σύνδεση κυμαίνεται από 25 kbps έως 90 kbps περίπου, για κάθε κανάλι φωνής και εξαρτάται  από τον codec φωνής που χρησιμοποιείται κάθε φορά.
Επειδή το internet το χρησιμοποιείτε και για άλλους σκοπούς, όπως email, σερφάρισμα στο internet κ.ά., θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι το εσωτερικό σας δίκτυο, διαθέτει το απαιτούμενο bandwidth για την χρήση της VoIP τηλεφωνίας. Αυτό διασφαλίζεται με την κατάλληλη ρύθμιση του router, έτσι ώστε να δίνει προτεραιότητα στις υπηρεσίες φωνής.

Οι VoIP Τηλεφωνικές συσκευές, έχουν υποδοχή σύνδεσης Δικτύου Ethernet. Οπότε εάν οι συσκευές που θέλετε να συνδέσετε, είναι μια ή δυο και υπάρχουν διαθέσιμες θύρες στο modem router, τότε τις συνδέετε απευθείας. Εάν είναι περισσότερες ή δεν υπάρχουν διαθέσιμες θύρες στο modem router, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε  switch 100/1000 Mbps. Δηλαδή θα πρέπει η τηλεφωνία να δουλέψει μέσα από ένα τοπικό δίκτυο.

Με την προϋπόθεση ότι έχουμε την ελάχιστη ταχύτητα σύνδεσης στο internet να είναι 90 kbps μπορούμε να έχουμε δυο συσκευές σε ταυτόχρονη ομιλία. Μπορούμε να συνδέσουμε στον χώρο μας και παραπάνω συσκευές με την προϋπόθεση ότι δεν θα συνομιλούν ταυτόχρονα ή η σύνδεση στο internet θα διαθέτει μεγαλύτερο bandwidth.

Φυσικά! Μπορείτε να συνδέσετε δυο ή τρείς τηλεφωνικές συσκευές στον ίδιο εσωτερικό αριθμό (π.χ. 201). Το πιο συνηθισμένο είναι να συνδέετε τον ίδιο εσωτερικό αριθμό στην συσκευή του γραφείου σας, το laptop ή το pc σας και στο κινητό σας. Έτσι είστε σε επαφή κάθε στιγμή.

Μέσα από το e-shop της εταιρείας μας, με σύνδεση Paypal και πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Επίσης με κατάθεση στον λογαριασμό της εταιρείας.

Οι VoIP Τηλεφωνικές σας συσκευές, όπως ίσως γνωρίζετε, χρειάζονται ρεύμα για να λειτουργήσουν. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορείτε να πραγματοποιείτε κλήσεις σε συσκευές που λειτουργούν με μπαταρία, όπως laptop, tablet και κινητά τηλέφωνα μέσα από softphone εφαρμογές. Το VPBX cloud τηλεφωνικό σας κέντρο λειτουργεί πάντα.

Απλά χρησιμοποιείτε συσκευές που δέχονται κάρτες SIM της κινητής τηλεφωνίας, όπως tablet και κινητά τηλέφωνα. Φυσικά θα πρέπει έχετε εγκαταστήσει κάποιο softphone.   
Εναλλακτικά μπορείτε να έχετε μια λύση backup. Έχετε ήδη φροντίσει να ενεργοποιήσετε σύνδεση internet μέσω ασύρματης ζεύξης, είτε μέσω σύνδεσης δεδομένων κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιώντας GSM Modem, είτε μέσω δορυφόρου.

Όλες οι εκδόσεις των VPBX τηλεφωνικών κέντρων, εκτός από την έκδοση XXS, υποστηρίζουν αποστολή και λήψη FAX. Τα εισερχόμενα fax έρχονται σε μορφή PDF στο panel διαχείρισης του VPBX τηλεφωνικού σας κέντρου, καθώς και στο email σας. Για να αποστείλετε FAX, θα πρέπει να το έχετε σε μορφή PDF και να το αποστείλετε μέσα από το ειδικό μενού του panel διαχείρισης.

Μερικοί από τους λόγους που πιστεύουμε ότι είναι χρήσιμο για την επιχείρησή σας να αποκτήσει VoIP τηλεφωνικό αριθμό άλλης χώρας είναι οι εξής:

  • Από την στιγμή έχετε συνεργασία και πελατολόγιο από κάποια χώρα του εξωτερικού, η παρουσία και η αξιοπιστία σας βελτιώνεται σε αυτή την χώρα.
  • Όταν καλείτε συνεργάτη ή πελάτη σε κάποια χώρα του εξωτερικού, ο καλούμενος πολύ πιο εύκολα θα απαντήσει σε κλήση από τηλεφωνικό αριθμό της χώρας του, παρά από άλλη χώρα.
  • Όταν σας καλούν από χώρα που έχετε αποκτήσει τηλεφωνικό αριθμό, ο καλών χρεώνεται σύμφωνα με την χρέωση που έχει όταν καλεί κάποιο τηλέφωνο της χώρας του. Αυτό κάνει πιο εύκολη την επικοινωνία μεταξύ εσάς και συνεργατών ή πελατών από αυτή την χώρα.

Φυσικά και μπορείτε. Είτε προς κάθε αριθμό, είτε με επιλογή, π.χ. χώρας προορισμού.